27 Ocak 2009 Salı

ooooff oof biliordum bu sinir stres iyi gelmez insana ama ne fayda girdim depresyona ver sıkıntıyı ver sıkıntıyı ee bünye kaldırmadı tabii çöktü yavrucağız^m . Ağzımda yara çıkıodu 2 aydır bugün doktora gittim doktor muayne falan etti sonra " ya çok streslisin ya bişeye çok üzülmüşsün ve daha fazla bu devam ederse yaralar şiddetlenir bu ....... hastalığı bittiğini sanırsın ama büyür bir ateşlenmede veya streste,üzüntüde tekrardan hortlar " ama öle bi hortlar dioki öldüm bittim eridim xD
yakında ben ölürüm yaa ben her boqu stres yapıorm işim gücüm yoq her şey bana bi sıkıntı üzüntü bu halime bide gerçek sıkıntılar eklendi scdm yhaaneee...! nese kusiiciğm sinirden ooofffoofofof tutmayın beni yhaa aaa olmaz ama böyle çıldıriciiiğm ...!CENAZEME BEKLERİM ...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder